Spinning i dag

Nå er det egentlig finest å sykle ute, men i og med at det regnet i dag tidlig så ble det spinning isteden. Etter litt oppvarming ble det 2 x 20 minutter i sone 3, og en del styrketråkk som en del av økta. Nå blir det mye av akkurat denne type trening på sykkel, men styrketråkk i noen av øktene gjør at det blir mer variasjon. Det som det blir lite av i denne overgangsfasen er rolige langturer på over 2 timer og intervaller i sone 4 og 5. Normalt ville jeg også startet med løping nå, men venter litt til pga. skaden i leggen som snart er helt fin.

Mandag: Spinning 2 x 20 minutter i sone 3
Tirsdag: Ingen trening
Onsdag: Svømmehallen (lenge siden sist, herlig...)
Torsdag: Sykkel ute, 2 x 20 minutter i sone 3
Fredag: Ingen trening, men sen kveld.
Lørdag: Ingen trening, litt sliten etter sen kveld dagen før
Søndag: Spinning 2 x 20 minutter i sone 3

I tillegg noen styrkeøvelser (som jeg har skrevet om før) omtrent annen hver dag som tar omtrent 15 minutter. Det blir vel omtrent 6 til 7 timers trening pr. uke nå. 



 

 


 

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

hits